سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 12:22 عصر

دانلود Men's Health: 15 Minute Workout - پانزده دقیقه ورزش و نرمش روزانه برای حفظ سلامتی

فیلم Men\s Health: 15 Minute Workout به شما آموزش می دهد که چگونه تنها با انجام 15 دقیقه ورزش روزانه در خانه، به اندام دلخواه خود برسید. این ویدیو بر اساس مجلات محبوب Men\s Health (سلامتی مردان) و مخصوص آقایان تهیه شده است. افزایش قدرت و نیروی بدنی، عضله سازی، افزایش سوخت و ساز بدن، سوزاندن چربی ها، ساخت ماهیچه های شکم و ... اهدافی هستند که در نرمش ها و ورزش های این ویدیو آموزشی دنبال می شوند.
Men\s Health شامل چهار گروه اساسی تمرینات می شود: ساختن قدرت درونی (دایره شکمی که کل قطعه‌ی میانی بدنتان را درگیر می‌ کند)، سوزاندن بهتر (تمرین‌های چالش انگیز برای تمام بدن که از «تمرین offset» برای افزایش حجم عضلات استفاده می‌ کند) تمرینات پرشی (تمرینی انرژی بخش که وزن را با طناب زدن برای سوزاندن چربی ترکیب می ‌کند)، نیروی زمین (تمرین‌های قسمت پایینی بدن که تمام نیمه‌ی پایینی بدن را درگیر می‌ کند).

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » آموزشی
برچسب ها: , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 12:22 عصر

دانلود O&O DiskRecovery v8.0 Build 345 Tech Edition x86/x64 - نرم افزار بازیابی آسان فایل ها

یکی از مشکلاتی که برای اکثریت اتفاق می افتد پاک شدن فایل های مهم است. احتمالاً برای شما اتفاق افتاده است که فایلی را به اشتباه پاک کرده باشید و یا در اثر بروز مشکلات نرم افزاری قسمتی از اطلاعات مهم شما پاک شده باشد.
O&O DiskRecovery نرم افزاری موثر برای یافتن و بازیابی فایل های پاک شده شما می باشد. این نرم افزار بصورت سکتور به سکتور هارد دیسک، مموری کارت، دوربین های دیجیتال و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات را بررسی کرده و در صورت پیدا کردن فایل های حذف شده آنها را به سادگی بازیابی می کند. به کمک این برنامه می توانید فایل های پاک شده از داخل Recycle Bin را حتی بعد از پاک شدن قطعی نیز بازیابی کنید. همچنین قبل از بازگرداندن هر گونه فایلی می توانید لیست فایل های قابل بازیابی را مشاهد کنید و به انتخاب خود هر یک را بازیابی کنید. این برنامه همچنین توانایی بازیابی اطلاعات دیسک های فرمت شده را نیز قادر می باشد و نیز امکان بازیابی بیش از 300 فرمت را برایتان مهیا می کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 12:22 عصر

دانلود Alien Rage - بازی خشم بیگانه

بار دیگر نبرد بین انسانها و بیگانگان فضایی..تراژدی قدیمی اما همچنان محبوب و پرهیجان.بازی Alien Rage یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط شرکت Unreal  ساخته شده و برای سه پلتفرم اصلی عرض شده است. در این بازی , بیگانگان به زمین حمله میکنند و شما باید با استفاده از سلاح ها و تجهیزات پیشرفته در مقابل بیگانگان بایستید و شر آنها را از زمین کم کنید. نبردها در 14 سطح مختلف میباشد که مهارت های شما را به چالش میکشد. در این بازی 10 سلاح مختلف و قدرتمند وجود دارد که میتوانید آنها را بروز رسانی و قدرتمندتر کنید.گرافیک بازی بالاست و شما با یک بازی سه بعدی جنگی روبرو خواهید بود.
ادامه مطلب/دانلود...




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 12:22 عصر

دانلود Navicat for PostgreSQL Enterprise v11.0.10 x86/x64 - نرم افزار مدیریت دیتابیس

امروزه، نرم افزارهای مدیریت پایگاه داده بسیاری ساخته شده اند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. روند ذخیره سازی داده از زمان ذخیره داده ها در فایل متنی تا پایگاه داده پیشرفته ای مانند اوراکل، بسیار طولانی و پرفراز و نشیب بوده است. به منظور برآورده کردن نیازهای روزافزون بشر به فناوی های جدیدی در زمینه ذخیره سازی داده ها و بازیابی و جست و جوی آن ها، پروژه های بسیاری در نقاط مختلف جهان و با اهداف مختلف تعریف شده و پی گیری می شوند. یکی از این پروژه های موفق که در برکلی کلید خورد، ایجاد یک سیستم مدیریت پایگاه داده جدید با نام PostgreSQL بود که به ایجاد یکی از پیشرفته ترین پایگاه های داده اپن سورس جهان منجر شد. پایگاه داده PostgreSQL یک سیستم مدیریتی پایگاه داده رابطه ای شیء یا ORDBMS است. این نرم افزار تحت مجوزی شبیه به BSD عرضه شده و به همین دلیل، یک نرم افزار آزاد به شمار می آید. مانند دیگر پروژه های اپن سورس، شرکت خاصی پی گیر بحث توسعه آن نیست و جامعه ای از توسعه دهندگان به توسعه و بهینه سازی آن مشغول هستند.
Navicat for PostgreSQL از روی سیستم مدیریت پایگاه داده POSTGRES توسعه داده شده است (هنوز هم بعضی مواقع برای سادگی به آن Postgres گفته می‌شود) که یک نمونه تحقیقاتی از پایگاه داده‌های نسل بعد است. PostgreSQL توسط یک تیم برنامه‌نویس که همگی در گروه پست الکترونیک برنامه‌نویسان PostgreSQL عضو هستند، انجام می‌شود.این تیم در حاضر مسئولیت تمام مسائل مربوط به برنامه‌نویسی PostgreSQL را بر عهده دارد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 12:22 عصر

دانلود Angry Birds Space - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

(92/7/5) تغییرات:

به روز شدن نسخه iOS

پس از ربوده شدن تخم پرندگان توسط پنجه غول، پرندگان عصبانی آن را تا چاله دنبال کرده و ناگهان خود را در یک کهکشان جدید و عجیب غریب که توسط خوک های فضایی احاطه شده است در حالت شناور میبینند. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فوق العاده ای در خود هستند و ...
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<   <<   6      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ