سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آن که خواهى نیستى بارى بدان ننگر که کیستى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 92 دی 28 , ساعت 3:7 عصر
Extreme Music ManagerExtreme Music Manager 1.0.2.6 Final یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت مجموعه های موزیک، Mp3
می باشد. این نرم افزار می تواند تمامی اطلاعات موزیک های شما را از وبسایت
های تخصصی دریافت کند و به شما نمایش دهد. تنها کافیست که عنوان آلبوم را
وارد یا بارکد آلبوم را اسکن کنید .

شنبه 92 دی 28 , ساعت 3:7 عصر

eXtreme Movie Manager

Extreme Movie Manager 8.2.1.0 نرم افزار کاربردی ، پیشرفته و قدرتمند که تمام فیلمهای موجود برروی هارد دیسک و یا قطعات قابل حمل متصل به رایانه شما شامل فرمتهایی نظیر DivX, XviD, VHS, DVD, VCD, SVHS, DVD-R, LaserDisc رابهمراه تمامی اطلاعات جزئی درمورد کدک ها و رزولوشن وغیره کاتالوگ و فهرست نماید. این نرم افزارمی تواند اطلاعات و کاورهای فیلم ها را ازطریق دیتابیس های آنلاین بصورت مستقیم وبا استفاده از سایتهای مورد پشتیبانی دریافت می نماید. نرم افزار با استفاده از فناوری اختصاصی "MagicScript” این اجازه به شما داده می شود تا اطلاعات فیلم مخصوصا تصاویر، عکسها و کاورها را از دیتابیس ها ی آنلاین فیلم بازیابی و ذخیره نمایید.


یکشنبه 92 دی 8 , ساعت 11:58 صبح

Farstone TotalRecover

Farstone TotalRecovery Pro 10.0 Build 20131120 نامی است که به دنبال آن همه امکانات لازم برای افزایش امنیت و پایداری اطلاعات و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هریک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery Pro به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است. Backup از هر فایلی که کاربر بخواهد ، باز کردن Backup ها قبل از Restore ، تهیه یک نسخه Image از دیسک ها ، برنامه ریزی نرم افزار برای انجام کارها به صورت اتوماتیک ، ساخت دیسک نجات دهنده ویندوز ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت آنلاین و بازیابی فایل های حذف شده به هر دلیلی از جمله قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار محسوب می شوند.

این بسته نرم افزار حجم نسبتا بالایی دارد اما با توجه به حجم قابلیت ها می توان از آن به عنوان یک بسته مرجع بهره گرفت که می تواند در همه جا به کمک کاربران حرفه ای آید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ