سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کسى که ارج خود نشناخت جان خود را باخت . [نهج البلاغه]
 
جمعه 92 مهر 19 , ساعت 1:44 عصر
با استفاده از Dream Aquarium می توانید یک آکواریوم زیبا و جذاب را به عنوان اسکرین سیور بر روی سیستم خود داشته باشید . در این نرم افزار سعی شده است که آرامش را از طریق دنیای زیر آب به کاربر منتقل کرده و تا حد امکان این تصور دز ذهن شما به وجود آید که با موجودات زنده و در واقع با یک آکواریوم زنده در یک فضای حقیقی روبرو هستید .
جمعه 92 مهر 19 , ساعت 1:44 عصر
Adobe Air که در واقع برگرفته از حروف اول عبارت Adobe Integrated Runtime می باشد، یک Runtime قابل اجرا برروی هرنوع سیستم عامل یا پلتفرم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با هر نوع مهارت برنامه نویسی وب ازقبیل javascript ،HTML ،Flex ،Flash و یا  Ajax یک محتوای RIA یا همان Rich Internet Applications  (برنامه کاربردی وب غنی) ایجاد نموده و آنرا برروی رایانه دسکتاپ خود قرار دهید (Deploy نمایید) ودر واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برنامه های کاربردی تحت وب موردعلاقه خود را در تدانلود Adobe Air v2.7.1.19610 + SDK - ابزار ادوب ایرمامی زمانها به همراه خود داشته باشید.از آنجایی که برنامه های کاربردی ساخته شده برای Adobe Air بودن نیاز به مرورگر وب و کاملا مستقل برروی رایانه شما اجرا می شوند، تمامی تسهیلات یک برنامه کاربردی دسکتاپ را برای شما فراهم می آورند. کمپانی هایی مانند eBay  و  AOL از این نرم افزار قدرتمند برای ایجاد و ساخت برنامه های کاربردی جذاب جدید که امکان استفاده از سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط آنها را برروی دسکتاپ شما فراهم می آورند استفاده می کنند.به طور خلاصه، استفاده از Adobe Air به معنی ساده تر شدن، قدرتمند تر شدن و سرگرم کننده تر برای استفاده برنامه های کاربردی تحت وب می باشد. ویژگی دیگر این برنامه تامین امنیت برروی وب می باشد بصورتی که Adobe Air کمک می کند تا از نصب ایمن با استفاده از امضاهای دیجیتالی برروی هر برنامه Adobe Air که برنامه کاربردی و سازنده آن را پیش از نصب شناسایی می نماید اطمینان حاصل نمایید.
جمعه 92 مهر 19 , ساعت 1:44 عصر
Hide Folders نرم افزاری فوق العاده کامل برای قفل کردن فایلها و فولدرهایتان در ویندوز های 2000 و xp. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. (این گفته‌ سازنده هست). این برنامه حتی در حالت safe mode هم از پوشه‌ها و فایل‌های شما محافظت می‌کند. تنها با کلیک یک دکمه می‌توانید یک پوشه را قفل یا مخفی کنید. در هنگامی که برنامه در حالت محافظت می‌باشد میانبرهای پوشه recent همه پاک می شوند. اگر میانبری از فایل در سطل بازیافت بود محافظت می‌شود. حتی می شود برنامه را طوری تنظظیم کرد که بعد از زمان معینی که از برنامه استفاده نشد خودکار محافظت را اعمال کند. این برنامه در حالتی که screen saver فعال است اتوماتیک محافظت را انجام می‌دهد. حتی در حالت satand by و hybernates. این برنامه را می‌توانید با پسورد محافظت کنید.
جمعه 92 مهر 19 , ساعت 1:44 عصر
DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.
جمعه 92 مهر 19 , ساعت 1:44 عصر
| نسخه جدید نرم افزار Adobe Flash Player جایگزین نسخه قبلی شد |


Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ