سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 92 شهریور 11 , ساعت 11:2 صبح

دانلود Saints Row IV - بازی دسته خلاف کاران 4

(92/6/9) تغییرات:

کرک و نسخه RELOADED اضافه شد.

مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. چهارمین نسخه از این سری که بزودی منتشر می شود، یکی از همان یادگاری های THQ است که همواره یاد و خاطره این کمپانی نابود شده را زنده می کند. حتی اگر ناشر بازی Deep Silver‌ باشد، این حس تضعیف نخواهد شد. SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV چندی دیگر با تغییرات عمده ای منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


دوشنبه 92 شهریور 11 , ساعت 11:2 صبح

دانلود Cloudy with a Chance of Meatballs 2009 2D/3D SBS - انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (2 بعدی/3 بعدی) (دوبله فارسی)

(92/6/8) تغییرات:

نسخه 3 بعدی اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

فلینت، جوان با استعدادی است که از کودکی دغدغه ابداع و اختراع وسایل جدید را داشته، اما همیشه ناموفق بوده است. پس از اینکه همه، حتی پدرش از او نا امید می شوند،‌ موفق به اختراع دستگاهی می شود که با دریافت دستور و یک سری کد مربوط، غذای مورد نظر را از آب تهیه می کند. انگیزه فلینت مردم شهر است که توانایی خرید غذاهای گران را ندارند و اغلب با ماهی ساردین روزگار می گذرانند. موقعی که او تصمیم می گیرد دستگاه را به مردم شهر معرفی کند، یک اتفاق پیش بینی نشده باعث می شود که دستگاه از زمین و مدارش خارج شود، اما با شگفتی دستورات را دریافت و غذاها را به صورت بارش باران به شهر کوچک آن ها بریزد. شهر در دنیا معروف و همه شهروندان خوشحال می شوند تا اینکه ...

ادامه مطلب/دانلود...




دوشنبه 92 شهریور 11 , ساعت 11:2 صبح

دانلود Windows 8.1 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8.1 اینترپرایز نسخه نهایی

ویندوز 8?1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این
ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از
مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم
استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار
داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت
می شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت
بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و
به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز  8?1 شامل
بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و
اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی
دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک
اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn
Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج
جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند
اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد scale up کند و این بدین
معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و
متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 شهریور 11 , ساعت 11:2 صبح

دانلود Windows 8.1 Core/Pro x86/x64 RTM - ویندوز 8.1 پرو نسخه نهایی

ویندوز 8?1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز  8?1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد scale up کند و این بدین معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.


ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 شهریور 11 , ساعت 11:2 صبح

دانلود WinZip Pro v17.5 Build 10562 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

کمتر کسی هست که با کامپیوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنیده باشد، برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه می کند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فرمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.
ادامه مطلب/دانلود...




<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ