سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:15 صبح

دانلود KMPlayer v3.7.0.107 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:15 صبح

دانلود  تمامی آلبوم های ساموئل یروینیان- Samvel Yervinyan Discography 1997-2012

ساموئل یروینیان (Samvel Yervinyan) نوازنده ویلون اهل ارمنستان است.او از همان دوران کودکی علاقه ی بسار زیادی به نواختن ساز و ایجاد صدا های متفاوت با ساز های متفاوت بود. با این که توانایی خواندن نت را نداشت اما به طور تجربی می توانست ساز بزند.
در سال 1980 در رشته آهنگسازی و نوازندگی ویولون فارغ التحصیل شد و با نواختن کنسرتو شماره 2 هنری ویتان یک مقام ستایش و استقبال عمومی از تمام اعضای دانشکده دریافت کرد سپس تحصیلاتش را در کنسرواتوار موسیقی چایکوسکی زیر نظر و رهبری " استاد ادوارد دایان " ادامه داد.وی از سال 2003 در آلبوم‌ها و کنسرت‌های یانی به عنوان نوازنده ویلون فعالیت داشته‌است.
در مجموعه حاضر تمامی آلبوم های این هنرمند بزرگ گردآوری شده است.


ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:15 صبح

دانلود Star Walk™ - 5 Stars Astronomy Guide - نرم افزار موبایل جهت یابی صورت های فلکی

برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم بیش از 6 میلیون کاربر دارد و برنده برتر سال 2010 در طراحی اپل می باشد. پیاده روی روی ستاره ها یکی از جالب ترین خیال پرستی هایی که می توانیم داشته باشیم، اما اینبار در موبایل خودمان! آیفون را رو به آسمان بگیرید و صورت های فلکی شکل و موقعیت دقیق ستارگان را مشاهده کنید! همچنین اطلاعت کاملی از ستاره ها در دیوایس خود داشته باشید. این برنامه با استفاده از سنسور های قطب نما به درستی موقعیت شما را نسبت به ستاره ها پیدا کرده و شکل درستی به شما نشان می دهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:15 صبح

دانلود Actual Window Minimizer v8.0.2 - نرم افزار مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز

اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که زمان کار با کامپیوتر مجبور به باز کردن تعداد زیادی پنجره بر روی دسکتاپ هستید و تسکبار ویندوزتان پر می شود از پنجره های باز برنامه ها و پوشه ها و از این شلوغی خسته می شوید می توانید با استفاده از نرم افزار کم حجم و قدرتمند Actual Windows Minimizer مشکل خود را حل کنید.
Actual Windows Minimizer نرم افزاری است که دستور Actual Windows Minimizer را به منوی راست کلیک بر روی نوار عنوان پنجره ها، اضافه می کند. به این وسیله شما می توانید با یک کلیک هر پنجره ای را به سیستم ترای ویندوز خود بفرستید. به این ترتیب در فضای دسکتاپ و نوار وظیفه نیز صرفه جویی می شود. بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سایر دکمه ها در گوشه پنجره های شما قرار می گیرد که با کلیک بر روی آن پنجره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان System Tray انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت System Tray، به عنوان یک آیکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به آن احتیاج داشته باشید می توانید آن باز کرده و استفاده نمایید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:15 صبح

دانلود Amnesia: A Machine for Pigs - بازی فراموشی: ماشینی برای خوک ها

Amnesia: A Machine for Pigs  که به تازگی منتشر شده است یکی از ترسناک ترین بازی های سال می باشد که برای PC توسط شرکت Frictional Games  عرضه و ساخته شده است. داستان در مورد فردی به نام اسوالد ماندوس که ساکن شهر ویکنوریا واقع در لندن سال 1988 اتفاق می افتد. او یک کارخانه دار ثروتمند است. ماندوس از یک سفر فاجعه بار به مکزیک بازمی گردد ولی دچار بیماری می شود وتب شدیدی به سراغ او می آید. در بیماری رویاهای در مورد ماشین تاریکی می بیند و تا زمانیکه هوشیاری خود را به دست نیاورد این رویاها ادامه دارد. چند ماهی از این اتفاقات گذشته و ماندوس پس ار بیداری، سروصدای از یک دستگاه مرموز می شنود که ناگهان شروع به کار می کند. بازی در سبک survival horror و اول شخص می باشد که برخی از عناصر تاریکی در آن حذف شده اند در حالی که عناصر جدیدی به آن اضافه شده است . این بازی دارای طراحی متفاوت و تجربه جدیدی را برای بازیکنان کهنه کار این سبک به وجود می آورد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ