سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر نو رسته ای که در جستجوی دانش و عبادت رشد کند تا بزرگ شود، خداوند روز قیامت پاداش هفتاد و دو صدیق را به او می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 92 شهریور 8 , ساعت 2:48 عصر

دانلود Building an Ecommerce Web Site Using Dreamweaver with PHP - آموزش ساخت وب سایت تجاری با استفاده از دریم ویور و پی اچ پی

همانطور که می دانید وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات مرتبط است که داده‌هایی نظیر متن، صدا، تصویر و فیلم، روی آن ها ارائه می‌شود و روی تار جهان‌گستر شبکه? اینترنت قرار می‌گیرد. امروزه داشتن وب‌ سایت بازرگانی یا تجاری به علت در پی داشتن مزایایی از جمله بهبود خدمات، رونق بازرگانی و فروش برای هر موسسه و شرکتی امری حیاتی به شمار می رود. با استفاده از زبان های برنامه نویسی، پایگاه داده ها و برنامه های مختلفی می توان برای ساخت یک وب سایت اقدام نمود.
دریم‌ویور (Dreamweaver) (به معنی رویاباف یا خیال‌پرداز) یکی از نرم‌افزار های طراحی وب است که امکان ساخت و ویرایش صفحات html, asp , php, aspx, css, js, jsp,cf را داراست و با استفاده از آن می توانید به سادگی اقدام به نوشتن کد ها و تگ های مورد نظرتان برای وب سایت نمایید، همچنین محیط ویرایشگر فوق حرفه ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف، کد نویسی را برای شما آسان می نماید.

دوره آموزشی Building an Ecommerce Web Site Using Dreamweaver with PHP شما با روش ساخت یک وب سایت تجاری با استفاده از نرم افزار دریم‌ویور و توسط زبان پی اچ پی آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:





لیست کل یادداشت های این وبلاگ