سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 2:39 عصر
soft98نرم افزار Adobe AIR 3.9.0.141 کارایی گوشی اندروید شما را ارتقاء می دهد. این نرم افزار میتواند برنامه های وب را بدون باز شدن مرورگر اجرا کند. همچنین شما برای اجرای برخی از بازی ها و برنامه ها به نصب بودن آن در گوشی نیاز خواهید داشت. به کمک این نرم افزار فوق العاده شما به راحتی می توانید به دنیای فلش سفر کنید.

پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 2:39 عصر

soft98

Helium Music Manager 10.1.0 Build 12350 Network Edition نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر فایل های موسیقی و دسته بندی آن ها و ساخت آلبوم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایل های موسیقی خود را به صورت های مختلف گروه بندی کرده و آن ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده ، میزان کیفیت ، زبان آهنگ و ... دسته بندی نمایید و در واقع اقدام به ایجاد کلکسیون های موسیقی از فایل های خود کنید. همچنین شما می توانید برای آلبوم های ساخته شده و گروه های ایجاد شده عکس های دلخواه را قرار داده و نیز جزئیاتی مربوط به آهنگ ها و خوانندگان آن ها را نیز بر روی آلبوم قرار دهید. به کمک این ابزا شما می توانید متنو مربوط با شعر های آهنگ را نیز در کنار هر یک از آن ها قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Intermedia Software می باشد.


سه شنبه 92 آذر 19 , ساعت 12:32 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ