سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]
 
جمعه 92 آبان 10 , ساعت 10:6 صبح
طراحی و نقشه کشی مهمترین کاری می باشد که مهندسان ساختمان و عمران می بایست انجام دهند و طرح های خود را بدین شکل پیاده و اجرا می کنند. امروزه با وجود کامپیوتر این کار برای نقشه کش ها و مهنسانی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار آسان تر از قبل می باشد. نرم افزارهای متعدد مهندسی و نقشه کشی که توسط شرکت های بزرگ نرم افزاری ساخته شده است به این دسته از کاربران اجازه می دهد تا طرح های خود را به صورت کامپیوتری و با استفاده از ابزارهای این نرم افزارها رسم نمایند . این نرم افزارها به صورت کاملا حرفه ای و برای افراد متخصص در این زمینه طراحی می شوند تا انجام امور آنان سرعت بخشند. Flow Architect Studio 3D نام نرم افزار کاملا حرفه ای برای مهندسان و نقشه کش های معماری و عمران می باشد که به کمک آن قادر خواهند بود تا Plan ها و طرح های خود را در کامپیوتر طراحی کنید. با کمک این ابزار دیگر مشکلات نقشه کشی دستی همانند اشتباهات رسمی را نخواهید داشتو حتی در صوت بروز اشتباه تنها با یک کلیک به مرحله قبل بازگشته و این بار رسم خود را به طور صحیح انجام می دهید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که در واقع ویژگی برتر آن می باشد ابزارهای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل می باشد. این نرم افزارمحصولی از شرکت Pixelplan می باشد.
جمعه 92 آبان 10 , ساعت 10:6 صبح
آیا دوست دارید فیلم ها ، موزیک ها ، فایلها و ... روی سیستم خود را در فضایی امن از وب به صورت شخصی یا اشتراکی ذخیره نمایید. مزیت این کار به این صورت است که شما در هر جایی و با هر وسیله ای ( گوشی آندرویدی ، لپ تاپ ، کامپیوتر شخصی و ...) به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و دیگر نرگان از دست رفتن اطلاعات خود نباشید. Dropbox نزدیک 3 گیگ فضای رایگان در اختیار شما می گذارد که البته شما با خرید فضای بیشتر و یا دعوت از دوستان به این فضا بیفزایید.
جمعه 92 آبان 10 , ساعت 10:6 صبح
کامپیوتر جایی برای کودکان است و با کامپیوتر می توانند سطح هوش خود را افزایش دهند آنها می توانند یاد بگیرند و بسیاری از کارهای دیگر . حال والدین برای کنترل سطح دسترسی کودکان در اینترنت اقدام نمایند زیرا اینترنت مکانی غیرامن و مملو از سایت های غیراخلاقی و غیرمناسب برای یک کودک است . برای کنترل کودکان می بایست سطج دسترسی آنها را محدود کرد . Salfeld Child Control نرم افزاری جامع و مفید در زمینه کنترل سطح دسترسی کودکان است . با این نرم افزار می توانید تمام دسترسی های کودک اعم از اینترنت ، رایانه ، وبکم و ... را کنترل کنید و آن ها را به صورت کامل کنترل کنید .
جمعه 92 آبان 10 , ساعت 10:6 صبح
DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.
جمعه 92 آبان 10 , ساعت 10:6 صبح
این مجموعه شامل ابزار پاک سازی رجیستری ، حذف فایل های موقت از هارد دیسک ، پاک سازی نرم افزارها و تاریخچه مرورگر اینترنت و حذف کننده Cache و کوکی ها می باشد. این نرم افزار همچنین دارای بخش قدرتمند برای یکپارچه سازی هارد دیسک برای بهینه سازی کارآیی سیستم و پایداری آن می باشد. ابزار داخلی برای پاک سازی Startup ویندوز به شما در کنترل برنامه هایی که در هنگام راه اندازی ویندوز اجرا می شوند کمک شایانی می کند. پیدا کردن فایل های تکراری ، تعمیر میانبرهای معیوب و حذف نرم افزارهای غیر لازم از دیگر امکانات WinUtilities می باشد. دیگر ویژگی های آن شامل حذف ایمن و همیشگی فایل ها ، برنامه ریزی امور برای افزایش پایداری سیستم و بازیابی فایل های حذف می باشند. WinUtilities یکی از برترین نرم افزارهای بهینه ساز برای ویندوز مایکروسافت می باشد که با امکانات بی نظیر خود می تواند امنیت کامل و کارآیی بالاتر را برای سیستم شما فراهم کند. امکانات مختلف شخصی سازی و دستکاری ویندوز یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.
<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ